Enmannsorkester – bokbloggturne

Her kommer mine tanker om Enmannsorkester av Eivind Buene.

Litt sent pga sykt barn,og det gikk tregt å lese. Før meg var myldretid og etter meg lesmye.

Når jeg åpnet pakken med denne i tenkte jeg umiddelbart at dette coveret fikk boka til å se så dritkjedelig ut som det  går  an.

Beklageligvis er det ikke så mye som endret meningen min mellom sidene heller. Jeg får dårlig samvittighet når jeg skriver dette,men alle kan ikke like alt.

Boka har fått strålende kritikker i landets aviser,om det skulle bety  noe for deg,ærede leser.

Boka veksler mellom fem hovedpersoner,noe som blir litt rotete i blant. Det er noen gode partier innimellom, blant annet en mann som utvikler en slags psykose – ja,han var den eneste jeg fant noenlunde interessant.

Det eneste positive jeg hadde å si om denne boka var at den ga meg lyst til å lytte til mer klassisk musikk – men det gikk over,det ble rett og slett litt overkill.

Ikke min smak – kjedelig,rotete og surrete.

Det som kunne ha gjort den bedre,var om han delte boka opp mer i hver person. Evt laget en bok til hver person. Joda, de har potensiale, det skal han ha.

En 2er på terningen fra meg.

Om du vil anmelde bøker for cappelen,går du hit, eller hit.

3 kommentarer om “Enmannsorkester – bokbloggturne

Kommenter gjerne her

