Kong Steve

Så er det bokblogg igjen.
Jeg har lest denne og skrev dette i juli. (begynte i juli,slutta i går)

I går skrev Lena,i dag er det meg (duh) og i morra er det bokelskeren.

Siden ikke bildet har lyst til å legge seg til,så linker jeg til sida hvor du kan finne den – HER.

Førsteinntrykket av første sida; Dette er ripoff. Dette er Adam, Jon Ewo’s Adam.

Så la jeg skepsisen fra meg.

Kong Steve er en sjarmerende fyr,han elsker musikk og er helt på trynet etter Helene. Ramin og han er best buds og har gruppe,og alt er supert.

Jo,jeg likte Kong Steve. Det er digg å lese bøker med tegninger i, hvor fontene er blanda som en godtepose fra kiosken. Tekstene hører jeg lett for meg, men jeg hører dem som Karpe Diem, eller Klovner i kamp, men det spiller ingen rolle.

Fungerer godt til sin målgruppe – men antagelig også helst der.

Anbefal den til noen unger 🙂

One thought on “Kong Steve

Kommenter gjerne her

