PS3 move..nyinnkjøp, woo!

Fikk ps3 move i gave fra onkel og mutter’n, (dvs fikk penger til å kjøpe) og jeg ELSKER  

den. Teknologi? win. ❤

Så hvåkna je..og gubben og jeg kjøper en kontroll og ei stikke til den andre hver. Jeg får det spillet jeg har sikla på siden jeg så traileren første gang; en av grunnene til at jeg ville ha ps3;

og ei move-stikke,og han får en vanlig stikke og Gran Turismo 5. Noe som jeg også spiller. Gta og Gran turismo er bilspill jeg digger. Minner meg om tida før fast jobb og unger, hvor vi spiste nudler og spilte hele natta – bytta på å spille runder på banene med 100 runder.. det var kos det. ❤

Fra før har vi et par utesta spill, og så  dette;

…som jeg digger. Archery og Gladiatorduel er mine favoritter .. og jeg gleder meg til å spille det med to stikker! (Jeg tar skikkelig av når jeg spiller gladiator..støl i arma..) Så jeg gleder meg skikkelig! Forte seg, posten!

Kjøper billigere spill enn så lenge, så Skyrim må vente.

Ps3 ønskeliste;

Heavy rain

Tekken

Skyrim

..noe treningsspill til move, om det fins.

 

Kommenter gjerne her

