Salg på steam..

Nå er det da altså salg på steam, en tjeneste jeg for litt siden bare hadde hørt om, og det  er så mange spill jeg vil ha! Nå kan jeg ikke kjøpe flere spill på en stund, men visst klør det i fingra etter å teste spill som for eksempel Dinner Date, til 10kr. Det er nok ikke et langt spill tror jeg. Utgiveren er Stout Games og spillet handler om en fyr som blir «stood up», daten hans kom ikke og man spiller rett og slett underbevisstheten hans. Virker stilig!

…orker ikke vise dere alle spilla jeg sikler på for det er så mange.. og det er lite tid til spilling med to små, men det er mye snopt!

Kommenter gjerne her

