Torsdagstegneserietips #2 – CheesePirate

CheesePirate er en serie jeg rådigger,men som jeg av og til glemmer, og tror heter Pie-Rat. Jeg aner ikke hvorfor. Serien er et oppkomme av morsomme karakterer, og streken er virkelig helt super, den er enkel men pen, og jeg DIGGER den. Gamere og nerder og fantasyfolk vil like denne. Her er de første to,tre stripene.. (Den første er gratis, vet dere..*)

 

(*Dette var da et eksempel på min tørre humor,og viser til den første er gratis, som referer til narkotika, så det betyr at serien er avhengighetsskapende. Hardiharhar. Mvh frkTørrereEnnSandiSahara)

 

Kommenter gjerne her

