Game of Thrones – første episode (SPOILERE for de som ikke har sett)

Jeg sier det med en gang. Ble ikke ekstatisk. Det var mange folk som ikke engasjerte meg. Det var et tre punkter jeg bet meg merke i, som interesserte meg.

1. Bastarden. Snow. Han får en dire wolf like etter han uttrykker at han ikke er av samme slekt. (liker det fordi jeg lukter intriger.) 

2. Jenta som blir bortgifta og voldtatt. Dae-noe. (Hun og broren er egt ett punkt. Lyst til å knalle et skjold i trynet på han der,as. ufyselig type. Vil se om hun blir tøff. Om hun tar igjen. Kutter ballene av Bam Margera-typen)

3. Sluttscenen. (Om det går bra.)

 

Jeg ELSKET kostymene og utseendet generelt. Det er en serie man kan lage mye fanart til.

Jeg er ikke fan. Enda. Men fine folk på twitter har overbevist meg om en episode til.

 

 

Kommenter gjerne her

