Once upon a time

Jeg er på leit etter å nye serier. I går så jeg Game of thrones, i dag Once upon a time. Ok, jeg LIKER den. Robert Carlyle er med. Som Rumpelstiltskin. Jeg liker Carlyle,og jeg liker rumpelstiltskinfortellinga.

Minus; tvnorge er idioter på reklamepauser.

Minus 2; for å få en troverdig serie av denne typen  spesialeffektene være top notch. Samme med sminkør og kostymør. Og sfx… er ikke helt der. Men hovedpersonen (i alle fall hittil) er en skuespiller jeg liker. Emma Swan spilles av Jennifer Morrison, kjent fra House og Star Trek-filmen, er en jeg har tiltro til. Hun kan bli god. Jeg er ikke like fan av de andre i serien. Men jeg tror nok jeg kommer til å se på denne.

…også gikk jeg glipp av episode to, visstnok.. Typisk.

Kommenter gjerne her

