Fredagsfilm #2 – Devil

Dette er da film 1 av mine usette 30 – som jeg skriver om i nyttårsforsettene mine. Jeg har alltid likt skrekkfilmer, men de siste tre åra har jeg ikke turt å se noen skrekkfilmer i det hele tatt. (Jeg klandrer japanske grøssere for det.)

Etter jeg har sett den, og googlet den, så jeg at det står «from the mind of M. Night Shyamalan», og det gir jo litt håp for fremtiden, for nå syns jeg han har kommet med mye ræl. Denne filmen er ikke akkurat fantastisk, den er en 4er på terningen,  men den er helt kurant grøss. Småekkel og nesten lekkert intrikat, men bare nesten.

Helt greit om man er litt pingle, som meg. Litt kjedelig for alle andre.

Kommenter gjerne her

