Fredagsfabulering #1

Jeg drømmer om å reise. Jeg har en liste over steder jeg vil dra til.

1. Japan – Jeg vil spesielt til Tokyo, Kyoto, Mt.Fuji,…sukk. Har alltid hatt lyst til å dra dit.

2. De britiske øyer – London, Edinburgh spesielt. Stonehenge!!

3. Pyramiden, Svalbard. En fotografs våte drøm. 

4. Den kinesiske mur, den forbudte by, Kina –  derfor.

5.  Pyramidene og Sfinxen  i Egypt. ❤

Og det var kortlista.

Lista er så klart mye lenger, men den dreier seg stort sett om gamle ting. Jeg ville jo bli arkeolog, egentlig. Gi meg litt ruiner eller rust og jeg er happy. Hellas, Macchu Picchu.. sukk…

Det er mer, men det var topp fem. Så var det bare å vinne i lotto!

 

Hvor vil du reise?

4 kommentarer om “Fredagsfabulering #1

  1. Steder jeg ikke har vært
    1. Palestina
    2. Burma
    3. Australia
    4. Finnmark

    Steder jeg har vært, men skal til igjen:
    1. Barcelona
    2. London
    3. Oslo (alltid!)

  2. Jeg elsker London, jeg har lyst å dra dit snart igjen! 🙂 Og jeg har vært på den kinesiske muren~

    Fine reisemål! Jeg har også lyst å dra til Japan og til Svalbard xD

Kommenter gjerne her

