Gamle helter ruster ikke #1 – Zorro

Zorro. Det begynte faktisk med Disneys tegneserie, og så tv-serien, og så har du jo andre senere..  Banderas funker som Zorro.

Men ingen er som den første Zorro ❤

20 kommentarer om “Gamle helter ruster ikke #1 – Zorro

  1. Eig heile serien på DVD, fyrste sesong (som er best, før studioet ba dei lage kortare, meir bornevennlege plott 😦 ) har eg både i farga versjon og i opphavleg svart-kvitt. Ein av mine absolutte favorittseriar, den held seg utruleg godt sjølv seksti år seinare.

    Fyrste Banderas-filmen er òg svært god, om ikkje på langt nær så bra som serien. Andre filmen er diverre ekstremt dårleg. Gleda meg slik til den oppfølgaren, så det var til å grine av. :\

    Er forresten òg ein Zorro-serie frå 90-talet eg alltid har hatt lyst til å sjekke, men som eg aldri får somla meg til. Du skulle ikkje ha høyrt noko om den, eller til og med sett den og sei om den er verdt bryet?

    1. Jeg har sett den, det vet jeg, men jeg husker ikke, for det er så lenge siden. Men den gamle serien,ååh. Ikke like severdig nå kanskje som da, men den introsangen sitter langt inne. Jeg likte den første med Banderas,men jeg liker også Banderas.^^

  2. Likte som sagt den fyrste med Banderas sjølv, difor oppfølgjaren skuffa slik.

    Men eg føler det er urettferdig å sei at Guy Williams-serien ikkje held seg. Fyrste sesong er like herleg no som den nokon gong har vore! OG EG ER IKKJE PARTISK I DET HEILE TATT ok kanskje litt. Men seriøst, den held seg utruleg bra. Såg den omatt for eit par år sidan, og var svært overraska over kor godt den meir seriøse fyrstesesongen heldt seg. Andre sesong sviktar litt meir då den er meir humorbasert og dermed blir litt meir datert.

    1. Den gir ikke like mye glede for meg som når jeg var kid, men det er litt mer småting. Som jeg lo av Sergeant Garcia som barn, jeg klarer ikke det nå lenger. Men åh, den er mye bedre enn mye av tv nå, til og med.

  3. Lo ikkje så mykje av Garcia (litt, men ikkje så mykje), tykte alltid at det som var så fantastisk med serien var at dei let han vere helt innimellom. Som den episoden der han gløymer å levere eit brev frå Don Diego, og får så dårleg samvit og blir utskjelt for glippen, og så får høve til å reise kjerringa seinare i episoden. Herleg emosjonelt.

        1. Zorro er vel nokre hakk for perfekt til å vere favoritten, men han er så klart superkul. Bernardo trur eg var favoritten min som liten, men no likar eg Garcia betre.

          Og så er Monastario konge. Og dommaren («El Magistrado» eller kva dei no kalla han) var herleg usympatisk.

Kommenter gjerne her

