Fredagsfilm #5 – The incredible Hulk

Hulken anno 2008

Jeg vet ikke jeg. Lou Ferrigno og Edward Norton burde vært badass,men …det er det bare ikke. Greit, mulig det er fordi jeg syns Liv Tyler er mindre flink, og har mindre personlighet enn en skitten sokk. Oppturen i hele føkkings filmen er slutten. Hvor Stark aka Iron Man kommer inn.

Jeg foretrekker tegneserien, jeg.

Terningkast 2. (Og de to øynene – de står for Robert Downey jr, og Stan Lee.)

Film 4 av 30 nye filmer fra nyttårsforsettene mine.

2 thoughts on “Fredagsfilm #5 – The incredible Hulk

  1. Har faktisk ikke sett den nye Hulken, og jeg kaller meg selv en Marvel fan. Skam på meg. Men jeg har den på listen over ting jeg vil se~

Kommenter gjerne her

