Eminem og meg

Har hørt på Eminem siden han ga ut the Marshall Mathers LP i 2000, han har en blanding av goofball tull og alvor jeg liker. Jeg hører mye på Eminem i perioder. Dette er en sånn periode. Har samla en del av mine favoritter under her.

Fatter ikke at det skal være nødvendig å skrive under, men nei, jeg er ikke enig i alt han sier. Hvorfor må man liksom ha en sånn disclaimer når det gjelder Eminem og den sjangeren? Ser ikke det skjer på andre sjangere.. Sært. 

 

Den absolutte favoritten av de mer alvorlige sangene..

 

…og favoritten av de mer crazy.

 

….I’m the real Shady!^^

2 thoughts on “Eminem og meg

  1. Woah, lenge siden jeg har hørt på Eminem. Hehe, ikke siden ungomdsskolen faktisk, begynner å bli et par år. 🙂

Kommenter gjerne her

