Joe Abercrombie – Red Country

Jeg satt bare her og passet mine egne saker, sjekket bloglovin litt før vi skal ut…så dukket Joe Abercrombies nye bok cover opp.

Så jeg ble sittende og stirre på bildet, for å se hvor mange fingre har den duden egentlig? Og så så jeg boktraileren;

…og da hylte jeg rett ut. I min egen stue. Til ungenes forfjamselse.

The Bloody Nine is BACK!

HerreminhattmerlinsskjeggogfandensoldemorHURRA!  Ja, det er altfor lenge til, altfor, altfor lenge til, men når jeg vet at min favorittchara innen fantasy noensinne (kanskje på delt førsteplass med Raistlin og Dumbledore) er tilbake, så er det HELT greit. HURRA!

//fangirl ut.

Kommenter gjerne her

