Lørdagslitteratur #6 – Hva jeg leser nå

Ellers går det i Fight Club, som tar tid, fordi det som fanga meg i begynnelsen – at den var så lett å høre/se for seg fordi filmen er så boktro, har blitt litt, meh. Jeg kan jo like gjerne se filmen.

Leser en del korte klassikere om dagen, Dracula og Frankenstein og sånt, og har lest fem walking dead tegneserier på et par dager. Klarer ikke helt å holde fokus på en ting av gangen om dagen, så hopper fra bok til bok.

Prøver å lese ut alle bibliotekbøkene før jeg låner noe nytt.

Hva leser du i dag?

PS; om dere som leser er på facebook, så anbefaler jeg Dagens bok som side å like. 🙂

Kommenter gjerne her

