Se, noe annerledes, la oss drepe det og pisse på det, yaaay!

(For de som ikke vet bedre, tittelen er basert på noe av Bill Hicks. Hvis du ikke har hørt om Bill Hicks, finn opptak av showene hans på youtube. Takk meg senere.)

Nok en gang har mediene funnet noen som er lidenskapelig opptatt av hobbyen sin. Det vil si, det må jo være en hobby, fordi hun er annerledes. Hadde det vært om en norsk blond brunkremsberte med youtube-kanal hadde det ikke stått hobby.

Jeg var så dum at jeg leste kommentarfeltet. Folk okker seg og håner jenta for hvordan hun velger å sminke seg og hvordan hun vil leve sitt liv. «Så mye tid på å se sånn ut herregud koko» ..men samtidig er det folk som enten bruker spray-tan eller ligger i solarium flere timer i uka, sminker seg hver dag og bruker tusenvis på å se ut som DE vil.. Min kommentar blir en litt oppgitt «se, der er det noen som er annerledes, finn frem høygaflene!» .. Folk er fjols. Så lenge det ikke skader andre, og det gjør folk happy, live and let live.

Personlig synes jeg at hun er litt for tynn til at det er sunt, men hva vet jeg om hva som er passe til hennes kropp, eller hva slags næringsinntak hun har? Ikke et kvekk. Og det er hennes valg. Hun vil ha smalere midje, andre vil operere større pupper, det er faktisk like lite noens sak. Hun er myndig og bestemmer selv. Hun må være veldig dedikert som bruker så mye tid på å se sånn ut, og jeg gjetter vilt at hun må være tålmodig som faen. For hvor mye dritt tror dere hun får IRL? Jeg tipper at det ikke er så lite. Folk som er idiot på nett er idiot utenfor nett også. Hvor vanskelig er det egentlig å sette seg inn i andres situasjon? Person A liker stil 1. Person B liker stil 2. Det handler om å respektere andre, og kanskje det er derfor jeg blir så hissig. Folk som er annerledes er liksom et ‘lovlig’ mål. Folk som stikker seg ut. All respekt til henne, hun kjører sin stil og er happy. (Kanskje det er det som irriterer folk? At hun er annerledes – og virker lykkelig? Hm.) 

Ha en god lørdag.

(Det ser ut til i ettertid at de verste kommentarene på denne kommer fra godt voksne folk, 30-40åringer. Og så lurer folk på hvor barn lærer å mobbe fra? Splinten og bjelken, anyone?)

2 thoughts on “Se, noe annerledes, la oss drepe det og pisse på det, yaaay!

  1. Jeg er imponert over dedikasjonen hennes. Det eneste jeg er bekymret over er vekten henne, sånn for hennes egen del. 38 kg (som jeg leste hun var og tror på) er ikke akkurat sunt :/

    Men det er hennes kropp.

Kommenter gjerne her

