1 års-jubileum! ++

Jepp. Denne bloggen er ett år gammel, og jeg har gjennomsnittlig tjue stykker innom hver dag. Hei sann!

På den tiden har det vært 8414 innom, noe jeg syns er enormt – i forhold til de vanlige rosabloggerne er det selvfølgelig ikke det, men for meg er det et stort tall. Jeg har hatt 5787 besøkende fra Norge, 196 fra USA, 86 fra Filippinene og resten fra 62 forskjellige land. Google har sendt 4500 folk min vei, og resten er spredt over facebook og ørten forskjellige steder jeg har lagt igjen en kommentar eller to på.

Jeg har lært en del om å blogge i denne tiden, som at det er enkelt å få store lesertall om man er med på de faste tingene som En smakebit på søndag, som det er mange bloggere som er. (Usj, det var mange ‘som’.) Kontinuitet er viktig, man blir fort glemt bort om man poster for sjeldent, og det blir fort masete om man poster hele tiden. Heldigvis gjør jeg dette for min egen del, og at folk leser er bare en hyggelig bonus.

I morgen er det 1.desember, og da begynner julekalenderen på CosplayNorway. Outland sponser premien, og det kan være verdt å få med seg!

Jeg skal også ha en julekalender, men jeg tenkte å først feire jubileum på bloggen med å dele ut en liten premie til dere som følger med her, en bok som jeg var så heldig å få lese mens den ble til, nemlig Trolløya. (Den kommer ut over nyttår) Eller, boka JADED – oppfølgeren til SNOW som jeg syns er fantastisk. (Der kan du velge om du vil ha bok 1 eller 2.) Eller en tilfeldig valgt av tingene jeg presenterer i julekalenderen min. (Altså ikke bare bøker) (Du kan også si hvilke tre ting du liker best i julekalenderen) Jeg velger en, eller flere, vinnere i romjula. Premien blir sendt over nyttår.

Det du må gjøre for å vinne er å skrive om dette på egen blogg, dele på sosiale medier, kommentere at du vil vinne (og hva) her på bloggen. Om du vinner er det viktig at jeg kan få tak i deg, så anonyme uten navn eller mail vinner åpenbart ikke.

Hipp hipp, og lykke til!

Ps; Har laget en side på facebook, Vi som vil ha Doctor Who på nrk! Blir glad om dere liker den 🙂

5 kommentarer om “1 års-jubileum! ++

  1. Gratulerer med jubileet! Det er lov å spise kake på dager som denne, hihi. Jeg tror ikke jeg har kommentert før – for dårlig! – men jeg er innom nå og da, og koser meg med filmene, bildene, linkene og entusiasmen du deler. God helg!

Kommenter gjerne her

