Luke 2

Jeg har sett veldig mye sci-fi og zombier i det siste, så jeg trengte en lettbent serie innimellom. Derfor har jeg begynt å se Drop dead diva på netflix. Den handler om en overfladisk, selvopptatt modell type blond og pen, ikke så smart. Som dør. Og våkner opp i kroppen til sin rake motsetning, lubben, smart, advokat, mørkhåret.

Den virker ganske klisjè på overflaten, men den slumper borti gode episoder, sterke temaer innimellom. Det er også en skytsengel med, forresten.

drop-dead-diva-posterDe har noen episoder som er nesten ordrett stjelt fra Ally McBeal men jeg liker jo Ally så det er jo greit.  Hvis du liker advokatserier med litt koko humor så se noen episoder av denne. Og så må jeg jo innrømme at det er skikkelig godt å se en serie hvor hovedpersonen ikke er syltynn. Det er fint.

 

Kommenter gjerne her

