Luke 8 – Neil Gaiman

Nei, du får ikke Neil Gaiman til jul. Men nesten?

Jeg anbefaler herved ALT Neil Gaiman noensinne har skrevet. Jepp. Hvis Neil har skrevet det, er det verdt å lese. Men det beste han har skrevet er uten tvil Sandman-tegneserien. Den er mørk og fantastisk. En dag, når jeg blir modig nok, skal jeg tatovere en Sandman-tegning på den ene skuldra mi. neil-gaiman-sandmanThe_Sandman

På andre plass av det han har skrevet er The Graveyard book.

GraveyardBookBrit

På tredje plass kommer Neverwhere, bok, tegneserie. neverwhere Neverwhere-comic-s

Men du har også Stardust , en virkelig fin historie, som er tegnet, bok, og filmatisert. (Ganske bra film også.) The books of Magic, finfin tegneserie. Coraline, Fragile things, American gods.. Listen over det jeg ikke har lest av ham er ennå lang. Men om du ikke liker noe som helst av Gaiman, har vi kanskje så forskjellig boksmak at du kan bruke meg som anti-anbefaler?

Jeg anbefaler en smak Gaiman til alle og enhver. Og til sist, fordi den er gøy, og de er så søte sammen;

10 kommentarer om “Luke 8 – Neil Gaiman

  1. Heilt einig i dette (skjønt eg ville lagt ting i ei ganske annleis rekkefølgje). Gaiman er ein av få forfattarar eg legg alt frå meg for å lese når det kjem nye ting, og alle dei andre har seriar, så han står i særposisjon sjølv blant dei.

  2. Ellis er høgt på lista mi, men aldri høgt nok til at eg somlar meg til å lese noko av han, diverre. :\ Trur einaste eg har lese er teikneserien Planetary, og det var A. æver sidan og eg hugsar lite og B. berre etter mykje mas frå ein som tilrådde den.

    1. Åå.. men to ting du burde lese er Transmetropolitan og Gun Machine. Den tegneserien er absolutt min favoritt sammen med Sandman.

      Og Gun Machine er en vakker, vakker seriemorderbok. Virker briljant.

      1. «Vakker, vakker seriemorderbok» <- for ein setning!

        Og ok, skal bumpe dei to høgare opp på lista! Må jo få lese litt av han så eg kjenner til skrivinga hans før Joss Whedon blir ferdig med Avengers-filmane og endeleg lagar den webserien med Ellis som dei har snakka om i årevis.

        1. Neinei, eg er heilt med på at ting kan vere estetisk tiltrekkande utan å dermed vere koseleg og positivt. Eg venta meg vel berre ein bisetning som tok atterhald om det snarare enn ein setning som berre tok det for gitt. Mais j’approuve! Kvifor gå på akkord med andre sine snevre forventningar til kva ein kan og ikkje kan kalle «vakkert» utan nærmare forklaring!

Kommenter gjerne her

