Luke 11 – Superheltorama

Jeg har virkelig nytt denne bølgen av superheltfilmer – det er noe av det jeg liker best. Ikke alle filmene er like bra sevsagt, (Hulk, anyone? Suckfest..) , men Iron Man, Batman og Avengers er spesielt bra. Spider-man kjøpte jeg aldri helt, jeg har issues med Kirsten Dunst, (hun er elendig, imho) og Peter Parker selv funka bare ikke for meg. Så Spider-man 2 i går, og ærlig talt var det ikke noen höydare.

Men Iron Man, Batman og Avengers. Der er det actionfilm-gull. Thor, Captain America, Loke som jeg heier på i blant, er noe av det beste jeg har sett på film i det siste. Disse filmene gir meg genuint lyst til å dra på kino og se alt i 3d.

Jeg har ikke sett Dark knight rises, men den er på vei i posten, og jeg gleder meg vilt. Jeg gleder meg til alle fimnummer to og tre om avengerne også, det blir awesome!

Dagens anbefalinger er derfor disse filmene! (Ps, husk konkurransen.) (PPS: Nå har jeg fått meg side på facebook også,lik den gjerne!)

Kommenter gjerne her

