Luke 12

Julebakstreprise først; 

Lussekatter 

 

Kokosmakroner 

Rispuffer

Så, husk konkurransen! – Onwards, luke 12.

——-

Noe av det fineste jeg vet er dette musikkstykket, og ja, jeg vet det er en tegnefilm (og ja, jeg har sett teaserne fra Doctor Who om samme tema, men jeg har ikke kommet så langt i DoctorWho ennå) men det er sangen jeg har et sterkest forhold til. Er den ikke bare noe av det mest nydelige du har hørt? Jeg vet ikke, men for meg er den det.

Det er så lengtende og magisk. Og det er så lett å høre snøen i musikken, syns jeg.

Kommenter gjerne her

