Luke 16 – Smakebit på søndag

Hvordan delta på en «En smakebit på søndag»?
  • Skriv en bloggpost hvor du deler noen valgfrie setninger fra boken du leser nå.
    OBS! Vennligst ingen spoilere. Legg inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen på denne siden for å få besøk av andre «En smakebit på søndag»-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs 🙂
  • Twitrer du postene dine så bruk gjerne hastagen #smakebit.
  • Utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.

Min smakebit kommer fra The Wheel of Time – The Eye of the World.

fluktenNorsk cover og engelsk smakebit. Det overlever dere!

«She had covered perhaps four miles when the wind brought her a whiff of woodsmoke. It came from further downriver, and not too far, she thought. She hesitated only a moment before tying her horse to a  fir tree, well back from the river in the small, thick stand of eergreens that should keep the animal hidden. The smoke could mean Trollocs, but the only way to find out was to look. She tried not to think about the use Trollocs might be making of a fire. Side/page 316.

 

13 thoughts on “Luke 16 – Smakebit på søndag

  1. Jeg har lest hele serien to ganger… Om det blir en tredje? Ja. Så snart jeg har tid til å begynne på et så stort prosject igjen 🙂 Kos deg!

  2. Åh, litt misunnelig nå! Jeg begynte på bøkene allerede da jeg gikk på videregående. Da lånte jeg dem fra biblioteket da de var for dyre for meg. Dessverre hadde noen stjålet en av bøkene – og jeg fikk dermed aldri lest lengre enn bok 5 (eller noe). I lang tid nå har jeg tenkt at jeg skulle kjøpe bøkene for meg selv – dog på engelsk. Og helst innbundet. Jeg kan med hånden på hjertet si at de er det ikke mange av i bruktbutikkene! Så dette vil nok ta tid…

Kommenter gjerne her

