Jubileumskonkurransen

Da er julekalenderen over, og som nevnt i innlegget fra 30.november tenkte jeg å feire jubileum på bloggen med å dele ut en liten premie til dere som følger med her, en bok som jeg var så heldig å få lese mens den ble til, nemlig Trolløya. (Den kommer ut over nyttår) Eller, boka JADED – oppfølgeren til SNOW som jeg syns er fantastisk. (Der kan du velge om du vil ha bok 1 eller 2.) Eller en tilfeldig valgt av tingene jeg presenterer i julekalenderen min. (Altså ikke bare bøker) (Du kan også si hvilke tre ting du liker best i julekalenderen) Jeg velger en, eller flere, vinnere i romjula. Premien blir sendt over nyttår.

Det du må gjøre for å vinne er å kommentere at du vil vinne (og hva) her på bloggen.Så enkelt! Jeg blir glad om du deler på sosiale medier, liker siden min – men det er ikke et krav. Om du vinner er det viktig at jeg kan få tak i deg, så anonyme uten navn eller mail vinner åpenbart ikke.

The adventcalendar is over, and as I mentioned in the blogpost the 30th of Nov, I want to celebrate the blogs 1-year anniversary with a little prize – one item from the calendar, or the book Jaded, the stand-alone sequel to Snow, brilliant books. Also, a great Norwegian book, Trolløya. Tell me what three items in the calendar you would like to win, and I’ll select one or more winners before new years. 

What you have to do to win; comment here that you want to win (and what). That’s it! Of course I’ll be thrilled if you Like my page on facebook, or share this on social media, but it’s not a requirement. If you are to win you must provide me with an email adresse or a name etc. 

 

Kommenter gjerne her

