Nyttårsforsetter – 2012 oppsummert

Dette er fjorårets nyttårsforsetter som jeg faktisk gjennomførte! 10 av 31 er ikke verst!

  • Jeg skal fullføre NaNoWriMo i år også. Jeg fullførte, om jeg ikke vant.

  • Jeg skal sy mitt eget cosplay. Det gjorde jeg!

  • Jeg skal gi en bok minst 75 sider før jeg gir meg. Jepp.
  • Jeg skal skrive ferdig utkast til den ene bokideen min. Jepp.
  • Jeg skal lære meg fem nye bakst/matretter/f00dgreier i år. Det gjorde jeg!
  • Jeg skal lese minst tjue forskjellige bøker for kidsa i tillegg til mine egne 50. Check!
  • Jeg skal få CosNor litt mer engasjerende, litt mer aktivt. Jepp.
  • Jeg skal se 30 filmer jeg ikke har sett før. Det gjorde jeg!
  • Jeg skal tattovere meg. JESS.
  • Jeg skal fullføre fem tegninger/kunstprosjekter Ja!

 

Last years New Years resolutions. 10 out of 31 ain’t half bad.
I finished NaNoWriMo – even though I didn’t win. I made my own cosplay. I gave every book the minimum 75 pages before I tossed them aside. I wrote down one of my bookideas. I learned five new recipes. I read at least 20 different books for my kids. I got my cosplayergroup more active. I watched 30 new movies. I got a tattoo. I finished five drawings /art projects. 
Kommenter gjerne her

