2012 er omme – oppsummering!

2012

I 2012 har jeg lest 41 bøker ( ihvertfall som jeg har husket å skrive ned.) Nå har jeg begynt på veldig mange, veldig, veldig mange, men ikke fullført så mange. Det har vært et skrint leseår. Jeg har sett mye film og serier, mye takket være Netflix. Jeg har hatt mammaperm, jeg har vært på jobb, jeg har blitt sjukmeldt. Jeg har bygd lego og lekt med plastelina. Jeg har tatt min første tatovering, og sydd mitt første kostyme. Venner har flytta lengre unna, fått nye venner som allerede er langt unna, skrevet en del. Jeg har gjort mye og lite på samme tid, og 2012 har vært bra, satser som alltid på at dette året blir bedre. Her er en liten collage med favoritter fra 2012.

2012..

In 2012 I’ve read 41 books. (atleast that’s how many I wrote down.) I’ve begun reading a ton of books, but finished very few. The reading year has been on the slower side. I’ve seen a lot of new movies and series, thanks to Netflix for the most part. I’ve been on maternity leave, I’ve worked, I’ve been on sick leave. I’ve played with lego and play doh. I’ve gotten my first tattoo, and made my first costume. Friends have moved away, I’ve made new friends who’s already far away. I’ve written a bit. I’ve done a lot and so little at the very first time. 2012 has been good, but I’ll hope for a better year this year – as always. Here’s a collage of 2012 favourites. 

4 thoughts on “2012 er omme – oppsummering!

  1. Tusen takk for at du deler litt av ditt 2012 med oss, Marielle. Har jeg forresten drømt, jeg trodde du hadde et eldre barn enn i mammapermisjonsalder(eller har du fått #2)? 🙂

    I spy with my little eye Sherlock, jeg elsker serien og jeg har lest et par av de originale historiene de var knakende gode syntes jeg.

    Jeg håper 2013 blir et strålende år for deg, riktig godt nytt år

Kommenter gjerne her

