2013 … loading …

DSCN1424

Godt nytt år! Happy New Year!

2013 – jeg har noen nyttårsforsetter i år også!

  • Jeg skal lese 52 bøker i år.
  • Vekt- og treningsmål
  • Jeg skal fullføre NaNoWriMo i år
  • Jeg skal komme meg på et con
  • …og debutere med cosplayet mitt
  • Lære fem nye oppskrifter
  • Se 12 nye filmer
  • Jeg skal gjennomføre minst 12 kunstprosjekter
  • Jeg skal ta teoriprøven til bil
  • Jeg skal dra på en konsert

Har du noen?

2013 – got some new years resolutions this year as well!

  • Read 52 books
  • Weightloss and training goal
  • Finish NaNoWriMo 
  • Get my ass to a con
  • …and cosplay for the first time
  • Learn five new recipes
  • See 12 new movies
  • Finish 12 art projects
  • Take the written test for a drivers licence
  • Go to a concert

Have you got any resolutions?

6 thoughts on “2013 … loading …

  1. Hei!
    Jeg trur du kjem til å få et fint år, Marielle! Eller; jeg TRUR ikke; jeg er sikker! I vaffall hvis du ikke glemmer disse målene/ ønskene ;o)
    Sender de beste lykkeønskninger nordover!

Kommenter gjerne her

