Torsdagstegneserietips #11 – The Blade Itself

http://www.firstlawcomic.com/page/1/

Hvis du liker fantasy, tegneserier og denne serien, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal lese denne. Og dele den. Jeg mener.. gratis, AWESOME tegnet versjon av boka? Ja takk. Gleder meg til den kommer på papir. Jeg utstår ikke å lese tegneserier på skjerm lenger. 

Ja, jo, jeg ser at det er mye sutring om at Logen er for pen, bla bla bla. Føkk det. Joe Aercrombies univers kommer i tegneserieformat. Det er fantastisk. Når den blir film, kommer skuespilleren som spiller Logen til å være altfor pen, tynn, høy, lav, bla bla bla. Det blir sjelden slik man ser det for seg i hodet.

Ringenes Herre er et eksempel. Det er et par steder jeg fnyser, på grunn av castinga. Agent Smith er for Agent Smith. Uuuuansett. Nyt tegneserien, det gjør jeg. Oppdateres mandag, onsdag og fredag.

http://www.firstlawcomic.com/page/1/

If you enjoy fantasy, graphic novels and The First Law series, I see no reason for you to not read this. And share it. I mean, a free, AWESOME drawn version of the book? Yes please. Can’t wait till it comes on paper, I don’t like reading comics on a screen anymore..

Yes, I hear there’s a lot of bitching and whining about Logen being too pretty yada yada yada..Fuck that. Joe Abercrombies universe is coming in graphic novel form, that’s fantastic. When it turns into a movie the actor playing Logen will be too pretty, too thin, tall, short etc. Things rarely turn out the way you imagine it in your head.  The Lord of the Rings as an example. Because of the casting, I have issues with a few scenes. Agent Smith is just too Agent Smith to fit in. Anyways, enjoy the comic, I know I do.

Updates every Monday, Wednesday and Friday.

8 kommentarer om “Torsdagstegneserietips #11 – The Blade Itself

  1. Aha! Det gir jo meining. Har styrt unna nettlesing i samband med ‘crombie sidan eg berre har lese tre av bøkene hans.

  2. Jau, det er jo litt betryggande, men hovudgrunnen er vel heller at så lenge eg ikkje har tatt meg tid til å lese alle bøkene hans så er det litt sært å ta meg tid til å lese bloggpostane hans. :\

  3. Gjorde mesteparten av det innimellom arbeid, då. Ville ikkje fått særleg kos ut av ei bok om eg las ei kvartside kvart tiende minutt i løpet av ein arbeidsdag. 😉

Kommenter gjerne her

