FCBD

May the fourth be with you!

I dag er det en av årets største nerdedager, en dobbel i år, fordi Free Comic Book Day havnet på samme dag. Jeg har feiret ved å rydde. Og prøve å redde ene bokhylla mi som bukket under for litt for mye manga. Oups!

Jeg har et lite rituale hver gang jeg drar sørpå, til Oslo, til Outland, som jeg syns er koselig og jeg har ikke noe annet å skrive om, så hvorfor ikke.

Hver gang jeg er der alene, går jeg og ser i alle hyllene. Absolutt alle. To ganger, helst. Om jeg har ungene med, vet jeg som regel hva jeg skal ha og er ute igjen på noen minutter. Men alene, da er det å tråle. (Må spesifisere, jeg liker best Outland Østbanen.) Jeg skal alltid kjøpe ett volum av enten Sandman eller Transmetropolitan for å bygge på samlinga, og en random jeg ikke har hørt om før, og en jeg har hatt lyst til å lese lenge. Sånt er gøy. Ett skritt nærmere komplett samling, sakte men sikkert. Samler jeg dem for fort er det jo ikke gøy. ^^;;

Samler du på noen ting sånn?

Happy Star wars day everyone!

(The above is simply a blurb about my bookbuyingrituals.) May the fourth be with you! ^^;;

 

2 thoughts on “FCBD

Kommenter gjerne her

