Ond på en onsdag #4 – Arrested development

Denne omtalen er basert på de første episodene i sesong 1.

Arrested Development er en av de mest opphausa komiseriene i det siste. «Alle» liker den, og «alle» snakker om den. Jeg ser ikke humoren i den, jeg smilte ikke en eneste gang under de episodene jeg så. Det er flere skuespillere jeg vet kan bedre enn det der i den – men alle figurene er så endimensjonale at jeg ser heller en episode Simpsons for tjuende gang på rad. Bånn i bøtta, tvi vøre og hold seg unna. Terningkast 1.

This is based on the first few episodes of season 1.

Arrested Development is one of the most hyped sitcoms of late. ‘Everyone’ loves it, and ‘everyone’ is talking about it. I don’t see the humour in it, I don’t find it even remotely amusing, there are several actors/actresses I know can do better – but with the one-dimensional characters, well. I’d rather watch an episode of the Simpsons for the twentieth time. Ugh. Dice; 1.

Kommenter gjerne her

