Smakebit på søndag #8 – Divergent

Dagens smakebit er fra en bok jeg akkurat har åpnet – Divergent av Veronica Roth. Den kommer vel på kino i mars, om jeg ikke tar helt feil, så jeg tenkte å lese den før det. Oppdaget ikke før jeg kom hjem at det var den norske versjonen jeg hadde plukket med meg, men det skal vel gå fint. Smakebiten er fra første side.

Divergent_hq

Hjemme hos oss har vi ett speil. Det er skjult bak et skyvepanel i gangen oppe.
Jeg har lov å se i det den andre dagen i hver tredje måned, den dagen mor klipper håret mitt.
Det er alt fraksjonen vår tillater. 

Hvordan delta på en «En smakebit på søndag»?

Gå inn på Flukten fra virkeligheten og legg inn lenken til ditt innlegg der.

  • Du deltar når du selv føler for det, om det er en søndag pr. år eller hver uke 🙂 Utfordringen er en fin måte å få vist frem bloggen sin på, et lite «Hei, her er jeg», spesielt for de som er nye i det store ville blogglandia.
  • Skriv et innlegg på din blogg hvor deler noen valgfrie setninger fra en bok eller noe som er relatert til bøkenes verden. Vennligst ingen spoilere. Legger du inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen her får du besøk av andre «En smakebit på søndag»-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs 🙂 Kreativitet fanger lesernes oppmerksomhet.
  • Twitrer du postene dine så kan du gjerne bruke samme hastag som meg: #smakebit.
20 thoughts on “Smakebit på søndag #8 – Divergent

  1. Må se å få startet på serien om ikke så lenge, har jo bare hørt godt om den:) Gleder meg også til filmen kommer. Kos deg masse med boken! Takk for smakebiten!:)

Kommenter gjerne her

