Podcaster og sånn.

Jeg har hørt lite på podcaster generelt. Men jeg har en jeg lytter til av og på.

RadCrew, som har RetroCrew, RadCrewNeon, og som også inneholder NerdAlert og Teikneseriehovudstaden.

Har også begynt å høre på nerdist, bare 400 episoder etter alle andre. Du har også MatineePodcast jeg så vidt har oppdaget. Det fins jo så mange, men når jeg joina soundcloud syns jeg det ble enda vanskeligere å velge.

Jeg er såpass sær at de første episodene, før jeg blir kjent med stemmene må jeg virkelig følge med. RadCrew, som jeg har hørt mest på, setter jeg på når jeg skal gjøre husarbeid, fordi de har alltid noe interessant, og alltid noe morsomt.

Er på jakt etter nerdete podcaster – gjerne norske. Plusspoeng om de har god lyd, ekstra pluss om de er om ting jeg liker. Helst episoder på 30min til 1time da de skal brukes på tredemølla.

Kommenter gjerne her

