Den nye «likestillingsministeren» del 2

Dette øker ikke tilliten min til den nye «likestillingsministeren» akkurat.

Link

Her er det sexologen sier.

Sexolog Margrete Wiede Aasland er tydleg på at ho tek avstand frå valdtekter, men seier jentene også må oppføre seg og vere tydlege på at dei ikkje vil ha sex. Dei fleste overgrepssakene omhandlar personar som har kjent kvarandre frå før.

Wiede Aasland har gjennom jobben hatt terapisamtalar med både dei som blir skulda for valdtekt og dei som blir utsette for det. Ho seier jentene ofte gjer gutane svært usikre:

– Eg forstår at gutane av og til blir forvirra. Det er ofte svært vanskeleg å oppfatte jentene sine signal, og det er ofte ikkje så lett å forstå at jentene ikkje har lyst til å ha sex. Jentene må bli meir tydlege og skjerpe seg, seier sexologen til NRK.no.

Også kommer da Horne sin kommentar:

Jentene har eit ansvar for kva situasjon dei set seg i, men gutane har også eit ansvar for å respektere eit nei. Eg meiner både gutane og jentene har like mykje ansvar, seier Horne.

(utheving og understreking av meg.)

Victim blaming er ikke noe jeg er fan av. Solveig Horne, jeg følger med på deg.

Vanligvis er dette en nerdeblogg, men nå er jeg så irritert at det kommer nok mer.

Kommenter gjerne her

