Luke 12

Gi bort kinobilletter til jul! Gjerne med barnepass inkludert. Kino er jo en veldig hyggelig ting i seg selv, men merker at med langt til kino og to småtroll i heimen er det ikke verdens letteste ting å snike seg av gårde på. Har vært på kino én gang i år,og det var veldig hyggelig. Da så vi Thor: The dark world, som var en fabelaktig film jeg både gispet av, lo av og fikk klump i halsen av.

Men kinohøsten har vært fullspekket av filmer jeg har så lyst å se, og jeg er jo veldig glad i 3D. Men..uavhengig av anmeldere og mulighet til å dra, her er et knippe filmer jeg gleder meg til å se.

Jeg ser anmelderne er delte, vennene mine eksalterte, og det eneste som gjør meg skeptisk er at Lost-Kate er med.

Denne er jo også interessant, mysterier og vikingskip høres bra ut for meg.

…og kanskje årets teiteste, som kommer til å fremkalle latterkuler og brekninger:

Kommenter gjerne her

