Smakebit på søndag – Oslobilder

IMAG2627

Denne smakebiten er fra en bok jeg fikk på biblioteket når de skulle kassere en hel masse. Jeg elsker denne boka, den er fantastisk, ikke bare er den full av mitt favorittsted Oslo, men den er full av bilder med forfalne bygg, som jo også er en favoritt-ting. Et av favorittbildene mine kommer under. God søndag!

IMAG2626
Oslobilder s 115, Gårdsrom Schweigaardsgate 50. 

Vil du delta på Smakebit på en søndag, stikk bort på bloggen under!

Flukten

15 thoughts on “Smakebit på søndag – Oslobilder

  1. Det er jeg som kasserer og laget boksalg der jeg jobber. Og nå har jeg akkurat satt ut en stor tralle med bøker i gangen som folk kan kjøpe fra. Men det at det er jeg som gjør det, gjør også at jeg ser bøkene først og to av dem ble med meg hjem på fredag 🙂 En Deen Koontz bok og en med tre grøsserfortellinger. Jeg vet ikke når jeg skal få tid til å lese dem, men det er alltid gøy å ta med bøker hjem. Selv om de er gamle 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

    1. ooh, hvilke grøssere? Hadde samme jobben når jeg jobba på biblioteket…det folk ikke kjøpte ble med hjem. Hadde ikke hjerte til å kaste en eneste bok! 😉

Kommenter gjerne her

