Verdens bokdag .. og var det ikke en dag til?

I dag er det Verdens bokdag! Bursdagen til Gutenberg, og fødsel- OG dødsdagen til Shakespeare (happy 450th old chap!) , dagen heter egentlig verdens bok- og opphavrettsdag, men det er vel blitt for tungt. Verdens bokdag klinger unektelig bedre.  Det er også en annen merkedag i dag, men neimen om jeg husker hva det er… 😉 Men i ære av begge dagene, her er dagens lesestoff. Hva leser du i dag?

IMAG2952

 

25 kommentarer om “Verdens bokdag .. og var det ikke en dag til?

  1. To dagar seint, men om minnet ikkje sviktar meg (og det gjer det rett nok ofte) så las eg i siste bind av Peter Madsens «Valhall»-samling den kvelden. Spørst om det tel som bok, sjølv om det er innbunde. Har pause frå omattlesinga av Scott Lynch si «Red Seas Under Red Skies» for å ta av for noko av teikneserieopphopinga på nattbordet, nemleg.

  2. Om du ser vekk frå diverse artiklar og teikneseriar på PC-en over helga (som dermed ikkje reduserar lesehaugen på nattbordet eller køen i bokhylla det spor) har eg i dei tre dagane sidan den kommentaren om Madsens siste bind av Valhall klart å lese — wait for it — ferdig Madsens siste bind av Valhall. Og ikkje ei side meir. 😦

    Men i mitt forsvar så tenderar forloveden til å være utsliten når helga kjem og difor ikkje ville lese på senga, så då får eg dårleg samvit om eg sit med lyset på. 🙂 Og på vekedagar har eg vanlegvis ein runde med ca 45 minutts ekstra jobb før eg legg meg (ikkje spør), som sjølvsagt et opp sengekantslesetida. Så er vel meir manglande høve og disiplin det går på enn faktisk tempo i mitt tilfelle.

    1. Jobb er jobb. Og jeg kjenner meg igjen i hennes side, jeg avskyr lys på når jeg skal sove (…bor der det er midnattssol rett inn vinduet – lurt!) så ser den! Plutselig 🙂

  3. Åh, ho spør ikkje, eg slår av lyset heilt på eige initiativ. Utstår ikkje lys når eg skal legge meg sjølv, heller. 🙂

  4. Einaste kravet eg sette til innreiinga i leilegheita var «vampyrgardiner, slik at det er _mørkt_ når me skal sove». Og det var heilt greitt, så lenge dei var lilla. Så me har tjukke lilla gardiner bak lukka persienner. Og likevel er det små glimt av lys på sidene av gardinene som irriterar!

      1. Utleigeleiligheit, så det har eg ikkje lov til. Kunne vurdert dobbeltsidig teip, men gardinene er dritdyre, så nøler litt med å øydeleggje dei …

        1. Dei seks gardinene kosta faktisk meir enn resten av møblane til saman, trur eg. Kanskje ikkje inkludert senga, den hugsa eg ikkje kva me betalte for. (Bittelita leilegheit).

        2. Sant nok, men «ein skulle visst korleis ein laga sjølv» ville vel spart ein peng på dei fleste områder.

          Er ein grunn for at eg heller klipper håret sjølv og sikkert ser ut som noko som bur i under middels respektable prydbusker heller enn å gå til frisøren, liksom.

  5. Sambuaren er hakket meir spanderbukser: ho går til frisør ein gong i året, når me vitjar foreldra hennar i Canada.

    Og då går ho til ein frisørskule der det er ekstra rimeleg fordi dei som klipper ikkje er ferdigutdanna.

    Så totalt årleg frisørbudsjett for husstanden kjem vel på omtrent hundre kroner.

Kommenter gjerne her

