Smakebit på søndag – You can draw Star Wars

May the 4th be with you.

images (3)

 

Jeg har aldri vært den største star wars-fanen. Jeg kan se på det, når jeg er i humør. Helst de originale tre filmene. Men denne dagen er morsom for meg likevel. Ordspill er noe av det festligste jeg vet. Det fins drøssevis av star wars bøker, spill og så videre. Henter dagens smakebit fra You can draw Star Wars, fordi den var akkurat passe meg og sær nok i dag.

images (5)9781405316712L_014  images (6)

God søndag, Star Wars-dag and May the Fourth be with you! ^^

 

Flukten

20 thoughts on “Smakebit på søndag – You can draw Star Wars

  1. Dette er nok ikke like aktuelt for alle, definitivt ikke for meg som var god til å tegne til jeg begynte i andre klasse (på barneskola, ja), da slutta progresjonen helt. Jeg er med andre ord som en flink andreklassing når det kommer til tegning… Får satse på andre nådegaver ;o)
    Kos deg med vår og sånn!

  2. Kul bok, og gøy med annerledes smakebit! Må gjerne kjøpe denne til mimnstemann som har star wars dilla 🙂
    Ønsekr deg en glad dag!

  3. Husker godt vi lekte Star WARs da jeg var liten. Denne boken kunne kanskje passe for sønnen min. Takk for tipset 🙂

  4. Vi har hur mycket Star Wars relaterad litteratur som helst här hemma, och jag tror den här står i dotterns hylla (hon är den enda som kan teckna här). Jag skrattade högt i morse när jag hittade slogan «May the fourth be with you» 😀

  5. StarWars-day firades även i senaste Big Bang Theory. I avsnittet bjöds det på många ordlekar inspirerade från Star Wars. Tror tyvärr inte att boken är något för mig. Jag saknar nämligen helt talang att teckna. 🙂 Tack för smakbiten.

Kommenter gjerne her

