Skamløs selvpromotering

Jeg har startet en ny blogg som heter Marielle skriver, hvor jeg legger ut noen av skriveriene mine.  Fiksjon eller tanker, der kommer det ut ihvertfall. Hittil er det bare fire ting der, for det meste triste stykker. Du kan følge meg på twitter også (@MarielleALien) der tweeter jeg automatisk når jeg poster nytt blogginnlegg.

Nå har jeg promotert meg selv nok, her er noen andre fine ting jeg syns du bør følge:

MesAyah har et 365-poesi-prosjekt

Elin har en super blogg

Det har Hanne også!

Siden jeg liker dere, her er en fin sang (kudos til Joakim Kleven for kul video), og et bilde av en katt med monokkel.

images

 

2 thoughts on “Skamløs selvpromotering

Kommenter gjerne her

