Smakebit på søndag – The name of the wind

186074

 

Smakebiten kommer fra boka jeg holder på med nå, en fantasy jeg virkelig storkoser meg med, som jeg ikke egentlig forstår at jeg har gått glipp av helt til nå.

 

«I have stolen princesses back from sleeping barrow kings. I burned down the town of Trebon. I have spent the night with Felurian and left with both my sanity and my life. I was expelled from the University at a younger age than most people are allowed in. I tread paths by moonlight that others fear to speak of during day. I have talked to Gods, loved women, and written songs to make the minstrels weep. You may have heard of me.»

 

Flukten

28 thoughts on “Smakebit på søndag – The name of the wind

  1. Jag är inte så van fantasyläsare men har börjat läsa lite mer, får nog ta och kolla upp den här lite närmare, ifall den skulle kunna vara något för mig. Tack för smakbiten! 🙂

  2. Skammar meg over at eg framleis ikkje har tatt meg tid til denne. Den kom ut omtrent samtidig som debutboka til Scott Lynch (som fekk akkurat like gode kritikkar), så eg skuldar på at eg prioriterte Lynch den gong. Kjøpte til og med boka i fjor, men har framleis ikkje tid til den. Kona (som har ei langt meir kontrollert leseliste enn meg) kikka i hylla etter noko å lese i vår og bestemte seg for denne, og ho seier både den og oppfølgaren er veldig, veldig gode. Og eg trur både henne og deg og dei ørten andre som har tilrådd serien, men det er å få tid, då.

    Kan forresten tilrå å følge Rothfuss på Facebook. Sjølv om eg aldri har lese ei bok av han har eg stor glede av mange av bloggpostane og bokanmeldelsane han skriv der, fyren kan prosa.

Kommenter gjerne her

