Søndagsspill #15 – SushiChef

Hei sann!
Fin søndag? Jeg har det, i grunn. Har spilt litt SushiChef, av Youda games, og lagt ut. Jeg har ikke kommentarer på det, så det er ren playthrough, så om du er nysgjerrig på spillet, så kan du ta en titt. Jeg må nok øve litt, for jeg spiller bare, uten å tenke noe særlig over at folk som ikke har spilt det før må lese det som kommer opp, osv, men det er noe jeg får øve på.
Spillet er vel det man kaller time-management/strategi – du styrer en sushi-restaurant og må lage forskjellige typer sushi til folkene som kommer innom. Jeg brukte action! til å filme, har bare brukt det noen få ganger, så blir vel flinkere etterhvert med innstillinger etc. Her er playthroughs av dag 1 & 2, og 3 & 4. Hva spiller du i dag? Fortsatt god søndag.

Kommenter gjerne her

