En koselig serie – Hart of Dixie

I det siste har jeg vært så innmari lei av alle serier hvor folk dør, blir drept og torturert og gudene vet hva. Så jeg har lest koselige bøker, sett koselig serier, og jeg vil anbefale denne serien, fordi den er søt og koselig, og man blir glad i den fiksjonelle byen,og folka i den. hart-of-dixie-5266aa5f0f27d

Serien heter Hart of Dixie, og handler om Zoe Hart, en lege fra New York som først blir dumpa, og så får hun ikke jobben hun vil ha. Hun har i lang tid fått tilbud om en jobb som fastlege i Alabama, og bestemmer seg for å ta den. Hun reiser, og når hun ankommer får hun vite at ikke bare var legen som tilbød henne jobb død, men han var også hennes biologiske far.

Du har kjærlighetsforviklinger uten like, sprø, litt over the top, småby-fjasete intriger, plutselig sang i noen episoder, og søthet som varmer opp sjela på null komma niks.

Serien har fire sesonger, og jeg har satt hælene godt ned i sesong 3 så jeg ikke skal se den ferdig på en stund.

Hart of Dixie er perfekt dersom du ikke orker å tenke på verden utenfor, og bare vil se på noe fint.

Sees gjerne med kleenex og teppe i sofakroken. God helg!

Kommenter gjerne her

