Dette er kanskje den snodigste posten på denne bloggen – AKA Jackson Hole

Ryktene om denne bloggens død er betydelig overdrevet.

Men ihvertfall. Den snodigste posten. Ja. Jeg tror det blir det, for nå, i det minste.

I det siste har jeg vært rimelig stille på alle fronter, fordi jeg har sett mye på en livestream. Jepp,jeg vet, det er snålt. Men det er akkurat det. Jeg kom over den på tumblr, det var en morsom post, også scrolla jeg videre. Litt senere ble den reblogget av Tyler Oakley, en youtuber jeg syns er morsom, så tenkte jeg at ok,jeg må sjekke ut dette her.

Det er vel to uker siden nå. Interessen for livestreamen har dabbet av generelt siden den ble kjent, tilskuerne har gått fra 1800-2500 når jeg begynte å se på, til rundt 500 til enhver tid, når jeg skriver dette.

Hva greia er? Tja. Det er alltid noe som skjer, det er hele in-on-the-joke-gjengen, for det er en chat ved siden av livestreamen, som er full av memes til dette memet, det er alle de forvirrede som kommer inn på chatten og «hva er dette, hvorfor ser dere på dette, hvorfor sier dere RED TRUCK?????»  – det er like morsomt hver gang.

De fleste lokale i byen skjønner ikke greia. En av lokalavisene, Planet JH, skrev om det, og de har også intervjuet meg (!), siden jeg er en av de som ser på ofte. Vel, ikke bare derfor. Jeg skrev også en tøysete historie om innholdet på livestreamen, og la den ut. Jeg regnet ikke med at noen skulle lese den, kanskje et par stykker eller noe, (ellers hadde jeg strengt tatt jobbet litt hardere på den, redigert og sånn,men men) men plutselig er den også nevnt i en lokalavis i USA. Som sagt. Snålt.

En del har laget t-skjorter og merch til dette memet, noe jeg må innrømme jeg syns er ganske fantastisk. Internett og memes er muligheter for å tjene penger, hvis du er kjapp nok, og smart nok.

Jeg er lett å distrahere, og man kan si at det er ikke noe, men i det siste to ukene har jeg gjort mer kreative ting enn på lenge. Det jeg vil si er vel, embrace the weird. red-truck-brigade_1

Kommenter gjerne her

