Detective Grimoire

Jeg er jo veldig glad i spill av alle slag, men spesielt point and click mysterier og slikt. Har vært sjuk på starten av året/slutten av forrige, så har slappet av med noen spill. Fullførte nettopp Chronicles of Mystery: The Scorpio Ritual, som var ålreit og Detective Grimoire som var riktig fornøyelig.

Tok opp ett av dem, Detective Grimoire, og la ut. Siden jeg var sjuk, orka jeg ikke styre med verken kommentering eller spesielt mye redigering, men jeg tror ikke jeg legger ut sååå lange videoer igjen – i det minste ikke før vi bor et sted med raskere internett.

Her er’n ihvertfall, med noen tabber og noen glitcher. Anbefal meg gjerne spill, forresten.

Kommenter gjerne her

