Oppdatering på livet…

Har vært mye styr, og lite skriving i år. Sjukdom og stress, blant annet. Jeg har fått mindre og mindre tålmodighet med alle media, bøker, spill, filmer. Fenger de meg ikke med en gang, så går de tilbake i haugen.

Jeg prøvde Emma, og kjedet meg. Wuthering heights, vel. Den har jeg sagt nok om. Jeg har prøvd klassiker på klassiker og ingenting fenger. Det jeg har lest i det siste som jeg har likt, er disse;

Scott McCloud – Hva er tegneserier? En tegneserie om tegneserier, det blir kanskje ikke mer meta, men guri så interessant.

Ida Jackson – Danielle. I formen minner den meg om Jon Ewo’s serie om Adam, og det er jo en av mine favorittserier, så det er veldig ment som et kompliment.

Og hva spill angår;
Jeg har holdt på med Tales of Monkey Island, og koser meg glugg med det, ellers har jeg hoppet hit og dit og ikke vært i nærheten med å fullføre noe som helst på en stund. Spilt på spill jeg har spilt før, for det meste.

Ellers;
Sett Dexter på nytt, hoppet fra serie til serie ellers og finner ingenting interessant.

Så sånn er det.

Kommenter gjerne her

