Broken Sword: Shadow of the Templars

Har akkurat brukt 15 timer og 52 minutter på å rusle meg gjennom dette spillet og virkelig storkost meg. Animasjonene og cutscenene er ganske crappy, men ærlig talt, det er et spill fra 1996, og det ser blant annet sånn ut.N-For-Nerds-Broken-Sword-Cafe.jpg

Det er relativt enkelt, selv om man må ha hodet mer innstilt på frekvensen til klassiske spill, heller enn nye spill, så det er litt hit og dit og litt knot, men det er overall et veldig underholdende spill jeg er glad for å ha spilt.

Det er det første i Broken Sword serien, og neste spill på lista er naturligvis nummer to; Broken Sword; The smoking mirror. Spill nummer tre i serien var det første jeg spilte, for flere år siden, og jeg tror aldri jeg fullførte nummer fire. Men de sitter nå her, i spillbiblioteket, så det skal jeg. Spill nummer fem fullførte jeg i fjor,var det vel, og koste meg med det også.

En god serie med adventurespill jeg anbefaler, hjertelig!

Kommenter gjerne her

