Outlast

Hadde jeg vært clickbaitete youtuber, hadde nok tittelen vært Den gangen jeg nesten døde. Nevøen spilte gjennom Outlast (for ham nte gang) og jeg holdt på å dø av skrekk mens jeg så på. Outlast kom i 2013, fra Red Barrels Studios, som ble grunnlagt i Canada, i 2011, og har per i dag 17 ansatte.

Jeg dør jo på meg av jumpscares, så dette hadde jeg aldri turt å spille selv. Sett en walking simulator/ i samme setting så er jeg game any day. Jeg har faktisk litt lyst til å spille oppfølgeren nå, men det er ikke veldig sannsynlig at det skjer. Mistenker at det er mer gøy å spille det med flere i stua, heller enn å sitte som en dyne-burrito og høre lyder resten av kvelden.

Hvis du kjenner til noe pc-spill som er noe ala outlast – bare ikke survival, hyl ut.

Kommenter gjerne her

