Outlast 2 & Final Fantasy XV

Som tidligere nevnt har jeg mitt eldste tantebarn på besøk,og da blir det mye gaming. I går spilte han Outlast 2 mens jeg forskremt så på, og det er virkelig mye skumlere enn det første. Rakk dessverre ikke å spille det ferdig, men det håper jeg vi får gjort en gang.

Også spilte han Final Fantasy XV og det er den vakreste grafikken jeg har sett i hele mitt liv. Jeg har faktisk aldri sett noe lignende. 

Bare grafikken i det spillet får meg til å ville ha en ps4, historie aside.

Det er tross alt så godt som anime Skyrim, kunne ikke blitt mer min greie om det prøvde. I morgen er det hverdag, ferien over.

God høst!

Kommenter gjerne her

