Smakebit på en søndag:

Hvordan delta på en «En smakebit på søndag»?
  • Skriv en bloggpost hvor du deler noen valgfrie setninger fra boken du leser nå.
    OBS! Vennligst ingen spoilere. Legg inn linken til ditt innlegg i linkefunksjonen på denne siden for å få besøk av andre «En smakebit på søndag»-deltakere/lesere.
  • Du behøver ikke å følge noen fast formel på innleggene dine, her er det bare å slå seg løs 🙂
  • Twitrer du postene dine så bruk gjerne hastagen #smakebit.
  • Utfordringen er inspirert av den engelske bloggen Should Be Readings faste utfordring Teaser Tuesday.

Smakebiten denne gang er hentet fra Skyggene i Sal 31 som er en innmari sær bok jeg leser nå.

images (4)

 

-Husk at virkelighetene blander seg med hverandre. Vår siver inn hit, hele tiden. Vi registrerer den ikke, for vi ser det vi forventer å se. Vi blir blinde for ting som ikke passer forestillingene våre.

30 kommentarer om “Smakebit på en søndag:

  1. Sære bøker passer en gang i blant, men ikke for menge på en gang. Men ble nysgjerrig, ikke minst på grunn av at du skrev så lite! Ha en god søndag.

  2. Har denne liggende i hylla, og jeg er virkelig nysgjerrig på den. Blir spennende å lese denne. Håper bare den ikke er for sær, for da kan det bli litt mye av det gode. Men litt er bra:) Takk for fin smakebit! Ha en fin fin søndag!

  3. En fin smakebit fra en fin bok. Jeg lånte og leste den i fjor og likte den meget godt 🙂 Den er absolutt «sær» som du skriver, men «sær» på en fin måte? 🙂 Ha en fin søndag!

      1. Nettopp den, ja! Jeg skjønner hva du mener – det tok meg noen kapitler før jeg fikk taket på den, men nå er jeg over halvveis i mursteinen (har hele greia i ett volum), og nå er det veldig engasjerende og spennende. Det betaler seg etterhvert, hihi!

  4. Dette er aller første gang jeg har hørt om denne boken, men et kjapt blikk på Bokelskere så ser det ut til at de få som har kastet terningen på denne boken har likt den 🙂 Den høres faktisk litt spennende ut.

    Ha en riktig fin uke, Marielle!

Kommenter gjerne her

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..