Eurovision 2014

Var utrolig spennende, og jeg ble så innmari glad når Østerrike vant! Det jeg IKKE ble glad for var all dritten som viste seg på internett etterpå. Når man har flest skeive venner er det kanskje lett å bli «bortskjemt» med fine holdninger og forståelse til folk som ikke passer inn i a4boksen – og ja, det jeg sa nå er kanskje opprørende, men det er erfaringsmessig flest heteroer som slenger dritt om annerledes folk.

1010709_10203741047475036_7913363900097698870_n

 

Up yours, Putin!

Med det sagt, stakkars de tvillingene som opptrådte for Russland! Å bli buet sånn kan neppe ha vært spesielt hyggelig. Men må si det, det er en seier at med bare folkets stemmer, så var Conchita på tredjeplass hos Russland – det sier også noe om hva folket mener.. Det er håp, men vi har langt igjen! Jeg sier som jeg pleier; Jeg skal la være å være sinna aktivist når det ikke lenger er noe å være sinna for!

Hurra for Østerrike, og gratulerer til Carl-Espen som med sin nokså enkle ballade kom så høyt opp som 8.plass! Veldig kult! Ett år til neste gang – dessverre!

Kommenter gjerne her

